Poprzedni temat :: Następny temat
wymiana żarówki świateł mijania
Autor Wiadomość
mienta 
SZUKAM MI PODOBNYCH



model smarta: fortwo 450
rodzaj paliwa: benzyna
rok produkcji: 2004
Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 13 Wrz 2009
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-12-25, 17:17   wymiana żarówki świateł mijania

Się małpa przepaliła :/ Jest gdzieś w necie jakaś instrukcja "dla kretynów" jak takową wymienić? Jaki tam jest rodzaj żaróweczki?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
mathias 
JESTEM OBYWATELEM



model smarta: nie mam smarta
Pomógł: 408 razy
Wiek: 45
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 8322
Piwa: 25/10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-12-25, 17:38   

Żarówki można próbować wymienić przez kratki serwisowe o ile ma się szczupłe dłonie.Ja nie dałem rady i musiałem ściągać przednie panele.
Ola jedź do warsztatu i po kłopocie,albo umów się z którymś ze Smartian z Wa-wy... _mrgreen
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
piotr_983 
JESTEM OBYWATELEM
Co złego to ja :)



model smarta: fortwo 450
rodzaj paliwa: benzyna
rok produkcji: 2006
Pomógł: 261 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 4926
Piwa: 66/18
Skąd: Słupno
Wysłany: 2009-12-25, 18:49   

zapraszam na szkolenie. Pierwszy raz zobaczysz a potem już sama sobie poradzisz :) przed liftem H$ po lifcie H7 nie pamiętam jakiego masz zmarta poza tym, że jest czerwony :)
_________________
smart klub smartlandia wita
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gotek 
JESTEM OBYWATELEM
Reduce to the MAX



model smarta: forfour
rodzaj paliwa: benzyna
rok produkcji: 2004
Pomógł: 132 razy
Wiek: 25
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 5787
Piwa: 55/5
Skąd: Bartenstein
Wysłany: 2009-12-25, 19:44   

po lificie :-P
_________________
Smart Klub Smartlandia

www.smartklubpolska.pl
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Yankees 
JESTEM OBYWATELEM
F0 RFUN



model smarta: fortwo 450
rodzaj paliwa: benzyna
rok produkcji: 2000
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 583
Piwa: 12/10
Skąd: Sulechow/Bournemouth
Wysłany: 2009-12-25, 20:21   

http://tiny.pl/hx3mf
http://tiny.pl/hx3mj
Bardzo prosze...moze pomoze :-D
_________________
facet to wieczne dziecko,tylko zabawki mu drożeja :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
WojtekAW 
JESTEM OBYWATELEM



model smarta: fortwo 451
Pomógł: 163 razy
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 2501
Wysłany: 2009-12-25, 20:27   

na tej stronie jest tez fajnie opisane co i jak
http://www.fq101.co.uk/ho...r-facelift.html
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
astrin 
JESTEM OBYWATELEM
Marysia i Sławek



model smarta: fortwo 450
rodzaj paliwa: diesel
rok produkcji: 2001
Pomogła: 190 razy
Wiek: 40
Dołączyła: 19 Kwi 2010
Posty: 4442
Piwa: 271/250
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-07-04, 08:36   

no mnie sie tez cholera przepalila ale ja mam 450 i ksenony zalozone wiec moze ktos podpowie co mam kupic i jak to zdemontowac??? tak dla blondynki
_________________
dupa kupa
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Radio 
JESTEM OBYWATELEM



model smarta: fortwo 450
rodzaj paliwa: diesel
rok produkcji: 2005
Pomógł: 676 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 14729
Piwa: 608/524
Skąd: Bad Polzin
Wysłany: 2011-07-04, 09:14   

Jeżeli masz założone ksenony to musisz wiedzieć jaki rodzaj palnika masz założony (palnik to inaczej żarówka, tyle że ksenonowa) jeżeli ksenony były założone po taniości to na 99% masz palnik na przewodach (zestaw made in china) kosztuje max. 50 zł, jeżeli porządne ksenony ktoś założył to masz palnik D2R, D2S lub D1S, lecz aby to stwierdzić należy wyjąć stary palnik i odczytać z oprawki jaki to model, podejrzewam że bez zdejmowania przodu oraz wizyty u jakiegoś mechanika lub elektryka nie obejdzie się _noniewiem
_________________
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.


Pozdrawiam
Mariusz

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
astrin 
JESTEM OBYWATELEM
Marysia i Sławek



model smarta: fortwo 450
rodzaj paliwa: diesel
rok produkcji: 2001
Pomogła: 190 razy
Wiek: 40
Dołączyła: 19 Kwi 2010
Posty: 4442
Piwa: 271/250
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-07-04, 10:03   

o i dupa.......a moge se te ksenony na jakies normalne zarowki bez kombinacji wymienic? w sumie to mi sie nawet nie spalilo tylko zaczelo na zolto swiecic:Di slawek mowi ze nie ma jednego postojowego
_________________
dupa kupa
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Tomek 
JESTEM OBYWATELEM



model smarta: fortwo 451
rodzaj paliwa: benzyna
rok produkcji: 2009
Pomógł: 339 razy
Wiek: 42
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 16047
Piwa: 248/81
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-07-04, 10:22   

To spaliło się czy nie ... a jak wymienisz na normalne żarówki to będziesz wymieniać je dużo częściej ... :-P . Wymień postojowe i zobacz jak będzie _zyjesz .
_________________
Ejo Gość. To ja forumowy klops mięsny. Masz czy nie masz smarta, szukasz sobie podobnych ludzi? Budzisz się o świcie a jest 14a?! Forum Smart Klub Smartlandia WITA! Sami swoi! Tu prawda broni się sama i trwa WYPIERDOWA ZABAWA!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template junglebook v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 16